czwartek, 2 czerwca 2016

Czas na mnie

No to przyszła pora i na mnie.
Postanowione zakładam swojego bloga. Nie jest to pierwszy blog ani pierwsze podejście do stowarzyszenie go. Jednak chce by było ostatnie. Długo się zbierałam a dosłownie od paru miesięcy. Dziś miałam trochę wolnego czasu i oto jestem. 

Od początku:
Jako mała dziewczynka gdy dostałam po raz pierwszy dostęp do internetu założyłam bloga o mojej ulubionej gwieździe. Podobało mi się to, że mogłam bez ograniczeń pisać to co chce bawić się grafika. Ale jak to dziecko szybko straciłam zapał i zapomniałam o blogi. Zaginą bez słuchu. Próbowałam odzyskać szukać ale to było na nic (może i lepiej).

Jakiś czas później jako już dorosła osoba zauważyłam ze moja stara przyjaciółka prowadzi bloga. Czytałam z zafascynowaniem go i napisałam do niej o odnowienie kontaktu. I tak to teraz jest, że przyjaźnimy się od tej pory. Zawsze zazdrościłam jej liczby odsłoń, że ludzie ją czytają komentują piszą do niej e-maile. 

Z czasem zauważyłam ze blogowanie stało się pewną modą, która porywa coraz więcej osób. Staje się myć sposobem na bycie "popularnym". Mi na tym nie zależy, chociaż nie powiem liczę na dość sporą liczbę odsłoń. 

Więc teraz jestem tu i postanowiłam pisać. Nie będzie to blog tematyczny (na razie), ponieważ nie wiem w jakim kierunku pójdę. To była jedna z głównych blokad dlaczego nie pisałam. Blog będzie o mnie chociaż nie zdradzę wam kim jestem. Chce byście czytali mojego bloga a nie moja osobę, która siedzi za monitorem. I tak mnie nie znacie a poznanie mnie niczego nie zmieni. Będę pisać o tym co mnie obecnie zainspiruje, zaciekawi. Oczywiście będę opowiadać co tam u mnie i własnie następny post powinien być o tym. 

Proszę o komentowanie i zostanie ze mną w moim świecie. 

4 komentarze:

  1. Oo :) Ta historia z dzieciństwa jest urocza :D ^^ Życzymy sukcesów ;) Oczywiście obserwujemy ;3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia !!

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie życzę powodzenia i wytrwania w pisaniu :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń